WE ZIJN ER - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van RoadtripMSAB - WaarBenJij.nu WE ZIJN ER - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van RoadtripMSAB - WaarBenJij.nu

WE ZIJN ER

20 September 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag vertrokken van schiphol naar frankfurt.
Dat was al een goede vlucht met Lufthansa. Erg ruimte plekken en gratis drinken en snack aan boord. Daarna zijn we van Franfurt naar Los Angeles gevlogen met Lufthansa A380. Dat is echt een mooi vliegtuig. Deze vlucht dachten we dat het lang zou duren, maar achteraf viel het allemaal wel mee.
Door de Douane kosten wel wat tijd maar streng zijn ze niet.

Daarna bij Sixt onze auto opgehaald. Ze wilde ons een upgrade geven voor 210,- voor 3 weken. Dit hebben we natuurlijk niet gedaan, dus we hebben nu de upgrade gratis gekregen omdat ze onze auto niet hadden staan.

Daarna naar ons hotel in LA gegaan en even boodschappen gedaan. We gaan nu even genieten van een heerlijk biertje ;-)

en dan morgen op weg naar Palm Springs ..

Voor de vlog https://youtu.be/zSzuI-n4Zrs en ff volgen he!