Arizona - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van RoadtripMSAB - WaarBenJij.nu Arizona - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van RoadtripMSAB - WaarBenJij.nu

Arizona

22 September 2016 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Dinsdag zijn we vanuit LA vertrokken naar Palm Springs. Het was zonnig toen we vertrokken uit LA maar er kwamen steeds meer wolken en lichte regen hoe meer we in de buurt van Palm Springs kwamen. Terwijl het eigenlijk alleen maar zonnig weer is in palm Springs. Voordat we naar onze motel gingen zijn we eerst een supermarkt gaan zoeken om boodschappen te doen. Daarna hebben we ons ingecheckt bij onze motel. We waren van plan om in Palm Springs de kabelbaan te nemen en naar een hoogte van 3km te gaan. Helaas hadden we hier ook pech mee want het was gesloten voor onderhoud. We zijn toen het centrum ingegaan en hebben ons daar vermaakt.

Woensdag zijn we vetrokken uit Palm Springs naar Lake Havasu.
We zijn toen via de Joshua Tree park naar Lake Havasu gegaan.
Eenmaal in het park werd het weer ook steeds beter. Het park was erg mooi. Daarna door naar Lake Havasu, wat was dat ook een mooie weg om te rijden, je rijd echt in the middle of Nowhere. Het was ondertussen ook erg warm geworden. Eenmaal aangekomen in Lake Havasu zijn we een stuk gaan lopen. We zijn ook naar de London Bridge geweest. 'S avonds zijn we ergens wat wezen drinken en dat was ook gezellig we kwamen in 1 tent waar relax een live band aan het spelen was en er waren daar veel bikers.

Vandaag gaan we onderweg naar de grand canyon.
We gaan via de oude route 66. We overnachten in de plaats Williams.