Bryce canyon - Reisverslag uit Hatch, Verenigde Staten van RoadtripMSAB - WaarBenJij.nu Bryce canyon - Reisverslag uit Hatch, Verenigde Staten van RoadtripMSAB - WaarBenJij.nu

Bryce canyon

26 September 2016 | Verenigde Staten, Hatch

Gisteren waren we in Page. We hebben daar een tour gedaan door de Antelope canyon. Met jeeps werden we naar de Antelope canyon gebracht. Wat is de Antelope Cayon ook erg mooi. Degene die ons de Antelope lid zien gaf ook aan waar je de beste foto's kon maken. Zelfs af en toe pakte ze je telefoon om een foto te maken. S avonds zijn we gaan eten in page bij een bqq restaurant. Er was ook een live bandje.

De volgende dag zijn we naar de hoesehoe bend geweest. Dat was leuk om te zien maar niet zo spectaculair als ik had verwacht.
Daarna zijn we doorgereden naar Hatch eenmaal daar aangekomen konden we nog niet inchecken of een bakkie koffie drinken omdat de stroom was uitgevallen. Toen zijn we eerst naaar de Bryce canyon gegaan. Dat was ook weer een mooi park. We hebben daar een stuk gelopen en dat was een gave route alleen de laatste 1,4 miles was erg stijl omhoog lopen, maar we hebben het gehaald :-). Daarna zijn we weer terug gereden naar Hatch en gelukkig was de stroom er weer en konden we inchecken. Naast de motel zat ook een restaurant en daar hebben we veel en lekker gegeten.

Morgen vertrekken we naar Zion park en gaan daar ook een loop route doen. We overnachten s avonds dan in het plaatste st George

• 26 September 2016 - 08:46

Jessica :