Lake havasu - williams - Bluff - Reisverslag uit Bluff, Verenigde Staten van RoadtripMSAB - WaarBenJij.nu Lake havasu - williams - Bluff - Reisverslag uit Bluff, Verenigde Staten van RoadtripMSAB - WaarBenJij.nu

Lake havasu - williams - Bluff

24 September 2016 | Verenigde Staten, Bluff

Donderdag zijn we van Lake Havasu vertrokken naar Williams.we we zijn via een stuk route 66 gegaan. Eenmaal aangekomen Williams regen het. Na het inchecken zijn we richting de grand canyon gegaan. Gelukkig was het daar wel mooi weer. Eenmaal in de grand canyon zijn we een stuk gaan lopen. Wat is de grand canyon mooi! Een uurtje of 18:30 - 19:00 terug gegaan naar Williams en hebben we daar lekker gegeten en een paar biertjes gedronken.

Vandaag zijn we weer naar de grand canyon geweest en hebben we met de auto de route afgelegd en bij alle points gestopt.
Daarna richting Bluff via de Monument valley. Het was wel een stuk rijden maar wat was met name de laatste 50miles mooi.

Morgen gaan we richting Page en gaan we de antilope en de horseshoe band bezoeken.